Masáže Bc. Alena Blovská

Masáže Plzeň Skvrňany

Masáž je velmi oblíbená relaxační procedura, odborně řečeno je druhem mechanoterapie využívající působení mechanické energie rukou terapeuta na lidský organismus.

O masážích

Jak funguje masáž

První zmínky o provádění masáží byly nalezeny již ve starém Egyptě, kde byly používány k tlumení bolesti. Tradici měly masáže také ve staré Číně i ve Spartě.
Masáž je tedy ručně prováděné mechanické ovlivňování kůže a svalstva. Základem je hnětení, účinky jsou celkové, dochází nejen k  segmentálnímu uvolnění, ale masáž má vliv i na vzdálené reflexy. Důvodem je podráždění receptorů v kůži, dochází i ke zrychlení žilního i lymfatického průtoku.
Masáže Plzeň Skvrňany

Objednejte se na masáž

Objednávky prosím telefonicky nebo mailem

Objednávejte se na telefonu:

731 160 634

alenablovska@seznam.cz

Informace

Masáž a její průběh

Běžným projevem masáže je zčervenání (hyperemie) a zrychlení metabolismu svalu.
Proto je masáž používána u sportovců ke snížení hladiny laktátu a nevyužité glukózy ve svalu a získání energeticky bohatých fosfátů.
Masáž je variabilní podle počtu hmatů, jejich pořadí, intenzity, rychlosti a počtu opakování, je nutno vzít v úvahu i tělesnou konstituci klienta.
Nejčastěji prováděnou masáží je masáž zad a šíje, k jejich provedení používám vonné oleje, které zvyšují relaxační účinek masáže a hloubkově vyživují pokožku.

Celková délka masáže je 55 min. Lze ji spojit s předehřátím svalů rašelinou.

Absolutní kontraindikace masáže:

• Systémové , nádorové nebo infekční onemocnění
  • Dekompenzovaná metabolická porucha (vysoký krevní tlak, cukrovka, plicní onemocnění)
  • Tromboflebitida (zánět žil)
  • Výskyt neurologických zánikových jevů, epilepsie
  • Kožní a svalové záněty
  • Otevřené rány, vazivové kontraktury
  • Stavy po čerstvých operacích páteře
  • Krvácivé stavy
Masáže Plzeň Slovany - fyzioterapeutické masáže

Hlavní indikace masáže jsou funkční poruchy pohybového aparátu:

• Lokální poruchy podkožního vaziva – myogelozy, trigger pointy, tender pointy.
  • Poruchy svalstva – svalové dysbalance (hypertrofie), stavy po statické či fyzické zátěži.

Přesto, že masáž je procedurou zejména relaxační, prosím klienty o zvážení zdravotního stavu a případnou informaci před začátkem procedury ( pokud hrozí některá z uvedených kontraindikací).
V případě chronických potíží zejména vertebrogenního charakteru (bolesti zad) je vhodné masáž kombinovat s aktivní terapií, jedině tato kombinace může vést k dlouhodobému odstranění potíží.

Objednejte se

Bc. Alena Blovská

Slovanské údolí 24
318 00 Plzeň - Skvrňany

(tramvajová zastávka linky č. 2 Slovanské údolí, ulice je souběžná s ul. Vejprnickou, zhruba v úrovni prodejny Lidl. Prohlédnout mapu.)

Objednávejte se na telefonu:

731 160 634

Bc. Alena Blovská - masáže a fyzioterapie Plzeň